mimpi semalam

Standard

Semalam saye bermimpi lagi. Mimpi Ain datang naik Tommy bersama si pengantin baru, Hani. Mase Ain sms kate dah sampai, saye excited sangat. Saye terus keluar naik Tommy, tinggalkan suami yang sedang mandi. Dalam kereta mulut Ain becok bercerita tentang pak guard. Tak puas hati lagi. Tibe-tibe kami sampai di RnR Ayer Keroh. Kat situ saye nampak banyak bas express dari Khartoum. Mase nak pergi kedai makan baru saye teringat saye handbeg saye tertinggal kat Tommy. Berlari-lari patah balik ke kereta, tadi keluar dah la tak bagitau suami, saye kunci pulak die dari luar. Pastu saye terjaga, suami dah siap mandi dan saye pulak nak mandi.

Lawak betul, KL-Khartoum, direct flight pun xde. Tapi Tommy boleh sampai sini. Cayalah Tommy! =)

4 responses »

  1. hahahaha.. lawak seh aku gelak guling-guling. aku wat andaian kau rindu aku. atau kau rindu tommy? haha.. aku rindu nak g ariani dgn kau. ok, skrg ariani sale. huhu

  2. dian…aku rs ko mimpi kjadian di hr jmaat..
    kan tommy slalu bwk ko kuar brsiar2 pd hr jmaat..

    dian..aku bangga..ko dh ade blog… hehe…

    • aku pun rase la hani, yela selalu mmg bile da smpai KPM ain sms, aku dgn excitednye turun kan?

      Hani..blog ni aku cipta khas utk kwn2 dan family yg merindui aku! (rindu ke?). Hani.. aku lagi bangga ko da kawen! hehehe=)

Leave a Reply

