Rumah dah cantek!

Standard

Tuan rumah dah siap buat dan repair ape yang patut dan inilah hasilnye:

tuan rumah dah tukar tingkap, pintu dan langsir putih. i like it!

Sebelum ni, rangka tingkap tu kayu, tapi tuan rumah kate dah tak in trend lagi. lagipun kayu da byk yg reput2. Skg die tukar dgn PVC putih. Ramai cakap PVC kurang sket habuk masuk. Carpet dan sofa set baru jugak. Tgk, kaler kusyen match dgn carpet kan? orang sudan mmg pandai bab2 match kan calour ni.

carpet baru

tak sabar nak tunggu kontena sampai, nak letak alas meja

sini mmg dah lame kemas dah. Sebab dah lame start masak kan? Tapi tuan rumah tukar tingkap, pintu dan langsir gak.

Macamni baru la selesa nak duduk untuk sekurang-kurangnya setahun lagi. Lepas setahun, kalau kontrak tak sambung, pindah la mane-mane apartment. Kecik sikit. Senang nak kemas. Tempat macam ni, rumah yang selesa amat penting. Lampu kat rumah ni sumenye mentol kuning, kecuali dapur dan bilik air je. Tapi bile kontena sampai kami akan tukar dengan mentol putih. Baru a cerah sikit permandangan.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s