tak sihat

Standard

Bangun subuh tadi terkejut tengok pipi bengkak, merah dan kalu dipicit keluar cecair putih jernih yang berbau busuk. Tak tau la allergik ke atau ape. Suami saya macam biase, cool je. Dia picit-picit pipi saya dan bagitau mungkin resdung. Dia cakap dia pun pernah kena macamtu gak dulu. *sigh*
Bila saya tanya dia buat macamana lepas tu?die kate, tak buat ape-ape, biar je nanti ok sendiri.Kejap je tu. Ok, saya harap die betul. Next week ade macam-macam aktiviti. Aktivit paling besar nak mengiringi Datin Seri kemana-mana dan bercuti! Nampaknya, kene tambah ubat resdung dalam list ubat yang nak dibeli di sana nanti.
Kawan-kawan, doakan saya lekas sembuh, ya! Terima kasih…

Leave a Reply

