Answered Prayer

Standard

Nama Penuh : DIAN HARIANY BINTI RAMLI

Urusan: Pengesahan Dalam Perkhidmatan (PDP)
Jawatan : PEGAWAI TADBIR DAN DIPLOMATIK GRED M41
Tarikh Terima :30/09/2010
Status: Permohonan anda telah selesai diproses
Tarikh PDP : 16/08/2009
Tarikh Pos Surat : 28/10/2010

*copy from spa.gov.my/semakan urusan online.

Alhamdulillah… walaupun kawan-kawan yang satu batch dengan saya dah lama dapat surat confirm.. Proses urusan saya leceh sikit sebabnya masa convo DPA saya dah kat Sudan, pastu sijil DPA tu (salah satu dokumen wajib untuk urusan ni) berpindah-pindah dari satu tangan ke tangan yang lain. Panjang ceritanya dan malas nk citer kat sini… sampai kat SPA, boleh plak dokumen-dokumen yang diperlukan tu hilang! Nasib baik pastu terjumpa balik.
Ape-ape pun saye nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada individu-individu yang membantu saye untuk menyelesaikan urusan ni. Terutamnya kawan-kawan saya, Ain, Asya dan Wan.. Thank you so muchhhh!!! korang memang terbaekkk laaaaaa!
p/s: Alhamdulillah..ini berita baik yang kedua untuk saya dalam masa terdekat ni. Satu lagi tu pasal my husband.

Leave a Reply

