what a day!

Standard

Ada orang patut menikah hari ni tapi last minit cancel. Tiba-tiba ada orang yang lain  pulak yang YM suruh call, URGENT. Bila call, ayat pertama saya dengar.

AKU NAK KAWEN!

*Terkesima*

Takde angin, takde ribut tibe-tibe menyebut nak kawen. Dia mimpi ape lah agaknya malam tadi, hari ni terfikir nak kawen. Bila ditanya:

1. dengan siapa?

2. bila?

3. duit ade ke?

Jawabnye:

1.Bukan dengan yang aku dating sekarang ni, dengan kawan kat office, kami dah kawan 3 bulan.

2. Plan bulan 6 ni.

3. Owh, aku ade sikit je, tapi si dia tu da cukup da duit.

Soalan tambahan:

1. Baper korang ade?

2. Selalu ke korang ni jumpe/ keluar?

Jawapan:

1. Aku ade RM 5 ribu, cukup la kan? Dia aku tak sure, takkan la aku nak tanye pulak. Malu la! Ala, buat ringkas-ringkas je.

2. Kitorang tak pernah lagi keluar berdua. Selalu keluar ramai-ramai. Aku nak bercinta lepas kawen.

* I’m speechless*

One response »

Leave a Reply

