Hari Ini Dalam Sejarah

Standard

1 May 2011 menyaksikan my other half  mintak saya mainkan cerita Melayu yang saya copy from my friend, Emi. Buat julung-julung kalinya! Yes, dia yang sangat tak suke drama atau filem Melayu. Jadi saya mesti blogkan benda ni. hehe…

Akibat dah terlalu sangap. Ini lah bahana weekend yang panjang di Sudan. Dari hari pertama cuti, Jumaat. Kami tak sudah-sudah tengok TV je. Dari satu movie ke satu movie. Macam-macam movie. Series jangan cakap la. Kami dah tengok segala yang terkini. Gossip Girl, Desperate Housewives, Grey’s Anatomy. Dari celik mata pagi tu sampai la lelap balik malam kang asik tengok TV jeeee. Hari ni nasib baik saya ada kelas Arab. Oh, lupe nak beritahu, saya beri dia tengok Magika. Saya dah tengok last week, bagi saya cerita tu menarik.

Tapi biasa lah orang suke underestimate cerita Melayu, padahal first time tengok wayang zaman dating dulu kami tengok Congkak. Yela, masa nak mengorat terpaksa la layankan aje kannnn…mana nak focus. Tengok sambil online. Tu pun agaknye dah habis segala benda dia nak tengok, sekarang tengah layan Maharaja Lawak kat Youtube. Hahaha… Haihhh.. nasib baik la esok kerja.

Ok, i need to stop here. Dia mintak meggi pulak.

Leave a Reply

