My Sister’s Wedding

Standard

Selepas nikah. Mentang-mentang la dua-dua kerja dalam construction line, nak jugak bergambar dalam U channel. Depan rumah my mom, tengah upgrade jalan.

 

Pengantin tengah berarak. I love the dress and the make up. Pandai diorang pilih baju. Pengapit perempuan tu my sister jugak.

 

Cantik pelamin!

 

Selain itu, turut diadakan ialah majlis aqiqah & cukur jambul untuk anak buah saya. Allyssa Jasmine Hazurin binti Mohd. Farid.

Pasukan Berzanji

 

Tengah berindui. Ini champion tido, bising macamana pun tetap boleh lolap!

 

potong jambul. Rambut tak baper lebat, kene potong pulak. Lepas ni cukur botak terus la. Biar tumbuh rambut baru.

 

Allyssa semasa majlis persandingan Mak Lang. Hari ni dia dah nak balik Sabah. Tinggal la Uwan kesedihan. sob..sob..sob. InsyaAllah bulan Disember nanti Allyssa balik jumpa uwan lagi.

 

Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Cuaca pun menyebelahi majlis semalam. Tak hujan. Hari ni, dah selesai semua baru hujan turun. Sederhana tapi meriah. Bestnya kalau saya turut berada dalam kemeriahan itu. Semalam keluarga mertua saya turut hadir. Mak & bapa mertua, kakak ipar, abang ipar & adik ipar pun sama. Walaupun tanpa kami, silaturrahim antara kedua keluarga kami masih erat. Alhamdulillah. I couldn’t ask for more! InsyaAllah untuk majlis-majlis lain yang akan datang kami ade.

 

4 responses »

  1. aku sgt setuju dgn comment ko dDian, dress dia sgt santekk.. so does the pelamin! congrats to both of them & to K Long also sbb dpt adik ipar baru!

    -cupidz-

    • kan…makin lama makin cantek bj kawen org zaman skg. aku dulu xterfikir plak nak pakai dress. rs mcm nak amik gambar kawen lg sekali, tp husband aku mesti tak kuasa nak layan aku! hehe.

Leave a Reply

