3 tahun yang berwarna-warni

Standard

image

Inilah kami selepas 3 tahun menjadi suami isteri.

Dah 3 tahun ke baru 3 tahun? Rasa macam baru je kami bernikah. Tapi bile tengok balik gambar kahwin lepas tu compare dengan gambar kat atas tu ok, 3 tahun tu lama. Dulu slim sekarang….

Bila saya kata 3 tahun yang berwarna-warni maksudnya macam-macam kaler ade ye. Bukan semua warna cantik, kite suke kan. Warna-warna hitam dan kelabu pun ade. Biasa la, hidup takkan selalu indah. Yang penting terima semua kaler dengan hati lapang. Kaler hitam pun kalau kene gaya boleh jadi cantik kan? Kami pasangan yang normal. Loving, caring, bergaduh pun selaluuu…hehehe…

But my love to him still the same. He’s the companion of my heart through everything life brings.

Happy anniversary darling husband. I love u forever. I nak jadi isteri u di dunia & akhirat.

Ya Allah, limpahkan kasih sayangku padaMu melebihi segalanya sehingga ia turut dirasai oleh suamiku, seluruh ahli keluargaku dan sahabat-sahabatku.

P/s Hadiah anniversary?

image

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s