Penutup

Standard

Tinggal lagi beberapa jam je lagi kat Khartoum ni. Pukul 5 nanti dah bergerak ke airport, pukul 7.30 insyaAllah kalau semua ok kapal terbang take off. Tapi saya ni macam tak nak pergi je sebab lepas breakfast tadi duk bergolek-golek atas katil, suami pun masih pergi office macam biasa.hehehe… Perasaan pun macam biasa. Takde rasa ape-ape. Ke belum lagi, tak tau la.

Lepas ni, no more Salam dari Sudan ye. Lepas ni duduk Filipina pulak. Tak tau la untuk berapa lama. Bila difikirkan balik, rasa nervous nak memulakan kehidupan baru di tempat baru. Saya memang macamni. Kalau suami tak cross, kami balik Malaysia pun saya akan nervous jugak nak kerja semula. Maklum la dah 2 tahun jadi fulltime housewife. Banyak benda dah berubah agaknya. Yang pastinya suami je yang betul-betul happy nak meninggalkan Sudan.

Blog ni tak ditutup, tapi tak diupdate la. Kalau sempat mungkin saya akan buka blog baru untuk cerita kehidupan saya di Manila pula. Tau, bukan ramai readers pun tapi untuk kenangan diri sendiri. Terima kasih kepada semua yang membaca Salam dari Sudan selama ni. Insyaallah kita akan berjumpa lagi.

P/s: sedih pulak tulis entry terakhir ni!😥

3 responses »

  1. tulis! tulis! aku sokong kau truskn dgn hello dari manila plak.. aku baca blog kau kalo xsmpt chat dgn kau tau.. tcre babe!

Leave a Reply

